jueves, 19 de enero de 2012

Autoavaluació de l’activitat

En primer lloc començaré comparant els conceixements actuals amb els recollits a l’avaluació previa. A la primera qüestió ens parlava de si el progrés en el coneixement tecnologic i científic determinava i garantia el progrés social i econòmic; a l’avaluació previa vaig posar que si que el determinava però que no el garantia. En aquest moment puc dir que grantir-lo tal i com estem actualment és molt complicat, però si que millora i genera riquesa. Els paísos que disposen de coneixement tecnologic i científic són països rics, per això diem que determina i garanteix un progés i un futur millor.

En la qüestió número tres ens demanava que expressesim el nostre grau d’acord o desacord; utilitzar les NT abans, durant i després en qualsevol activitat d’ensenyament i aprenentatge. En aquell moment la meva resposta va ser esqueta, tenia una altre visió. Però ara que ho he pogut aplicar en el meu projecte, perquè realment és això el que he fet, estic molt contenta i animada per seguir-ho fent.

Una altra pregunta ens deia; Expressa el teu grau d’acord amb la següent afirmació i argumenta el perquè: “El context és part del coneixement que la  persona utilitza per tal d'explicar i donar sentit a una idea".
El meu grau d’acord és de 8. Crec que el context té molt aveure amb les persones. Si nosaltres aquí estem parlant de la tecnològia i la ciència, a l’Àfrica, creus que també tracten aquests aspectes? Per això consider-ho que el nostre en torn ens influeix i ens crea com a ciutadants d’aquella població que ens envolta.  Aquesta va ser la resposta que vaig donar a l’avaluació previa, actualment segueixo pensant el mateix i em reafirmo en el fet que quan tens l’oportunitat de compartir les teves experiències amb gent que enten i està involucrada en les NT, un per l’altre vas fent propostes i entre els dos podem anar fent noves creacions.

Fent una comparació entre l’avaluació previa i els coneixements actuals, crec que he  obert la ments, a nivell de conceptes i de relacions m’he enriquit molt. He tingut l’oportunitat d’aprendre nous conceptes i poder-los aplicar. Petits aspectes que semblaven trascendentals, que poc a poc amb la elabaoració de les diferents pacs he pogut anar millorant.
Donat que sòc mestra d’educació infantil la memòria  pot tenir un caire més dinàmic, imatges, estructura...això fa que la seva lectura sigui més sencilla. He intentat enfocar aquest treballa com les memòries que feia a les escoles on vaig estar fent les pràctiques de la carrera de magisteri, és com hem van ensenyar a organitzar els coneixements.
Personalment estic molt satisfeta dels resultats, tant els pràctic com la memòria o informe elaborat.

No hay comentarios:

Publicar un comentario