ÀREES | CONTINGUTS | CRITERIS D’AVALUACIÓ | OBJECTIUS | ||
PROCEDIMENTS | FETS I CONCEPTES | ACTITUDS | |||
Àrea 1: Descoberta d’un mateix i dels altres | - Exploració i reconeixement de les pròpies possibilitats a través del cos: emocionals, sensorials i perceptives, motrius, afectives i relacionals, expressives i cognoscitives. | - Coneixement del concepte de percepció global - Coneixement del concepte de longitud i d’invariabilitat. | - Tenir interès i confiança en els altres i sentir-se part del grup, establint relacions afectives positives mútues. -Manifestar les habilitats necessàries per poder escoltar, observar, interpretar i crear en els diferents llenguatges: verbal, corporal, plàstic, musical, matemàtic i audiovisual, i incorporar la iniciació als instruments tecnològics (TIC). | - Tenir interès i confiança en els altres i sentir-se part del grup, establint relacions afectives positives mútues. -Manifestar les habilitats necessàries per poder escoltar, observar, interpretar i crear en els diferents llenguatges: verbal, corporal, plàstic, musical, matemàtic i audiovisual, i incorporar la iniciació als instruments tecnològics (TIC). | · Ser i actuar d'una manera cada vegada més autònoma, resolent situacions quotidianes amb actitud positiva i superant les dificultats. · Sentir que pertany a grups socials diversos, participant-hi activament i utilitzant els hàbits, actituds, rutines i normes pròpies. · Aprendre amb i a través dels altres, gaudir de la relació i integrar-se en el grup tot establint relacions afectives positives amb actituds d'empatia i col·laboració i intentant resoldre conflictes de manera pacífica. · Observar i experimentar en l'entorn proper amb curiositat i interès, interpretant-lo i fent-se preguntes que impulsin la comprensió del món natural, social, físic i material. · Representar i evocar aspectes de la realitat viscuda, coneguda o imaginada i expressar-los mitjançant les possibilitats simbòliques que els ofereix el joc i altres formes de representació. · Desenvolupar habilitats de comunicació, expressió, comprensió i representació per mitjà dels llenguatges corporal, verbal, gràfic, musical, audiovisual i plàstic; iniciar el procés d'aprenentatge de la lectura i de l'escriptura, de les habilitats matemàtiques bàsiques i de l'ús de les tecnologies de la informació i la comunicació. · Aprendre i gaudir de l' aprenentatge, pensar i crear, qüestionar-se coses, fer-les ben fetes, plantejar i acceptar la crítica i fer créixer el coneixement d'una manera cada vegada més estructurada. · Aprendre i desenvolupar l’ús de les noves tecnologies a l’aula. Encendre i apagar ordinador,... |
Àrea 2: Descoberta de l’entorn | - Ús de diferents recursos gràfics per recollir i comunicar les observacions com el dibuix o la càmera fotogràfica, entre altres. - Mesurament d'objectes manipulables per conèixer-ne les característiques i comparar-los. Ús d'estratègies de mesurament de longitud... | - Conèixer el metre, quina és la seva utilitat | - Fer anticipacions i comparacions dels resultats de les experimentacions, emprant les mesures adequades i la seva representació gràfica. | - Fer anticipacions i comparacions dels resultats de les experimentacions, emprant les mesures adequades i la seva representació gràfica. | |
Àrea 3: Comunicació i llenguatge | - Utilització d'instruments tecnològics (TIC) i del llenguatge audiovisual com a mitjà de comunicació, per enregistrar, escoltar i parlar. - Exploració del teclat d'ordinador, per produir missatges escrits o gràfics. | -Utilitzar paraules com llarga i amplada (llarg i curt) | - Curiositat, interès i gaudi davant les creacions audiovisuals. | - Aplicar estratègies de càlcul, comparar, ordenar, classificar, reconèixer patrons i verbalitzar-ho. | |
lunes, 16 de enero de 2012
projecte
Aquests són els continguts que treballo en el projecte. Ara per ara només us puc dir que és un projecte molt interessant i que està relacionat amb nenes i nenes de 5 a 6 anys.
Suscribirse a:
Enviar comentarios (Atom)
M'ha agradat!
ResponderEliminarTambé et volia comentar: (nenes i nenes de 5 i 6 anys)deuen ser "nenes i nens"
totalment d'acord!!
ResponderEliminarM'ha agradat la idea, suposo que durant aquests dies penjaràs més coses del projecte. Si no es així m'agradaria saber o que fiquessis algun exemple d'activitat.
ResponderEliminarGràcies
Veronica, estic penjant més cosetes del projecte, qualsevol cosa ja saps!!
ResponderEliminar