domingo, 27 de noviembre de 2011

ACTIVITAT 2.2

Conclusions

En aquestes conclusions abans de dónar la meva opinió sobre el treball realitzat m’agradaria argumentar perquè he escollir aquest treball i no l’altre opció que es platejava. Personalment no tinc gaire domini de llengues, quan vaig veure que l’activitat 2.1 requeria habilitat amb la llengua anglessa ja va ser un dels detonants que hem va empenyer a realitzar l’activitat 2.2. Un altre aspecta que hem va encamninar va ser que en aquesta activitat requeria la utilització del cmaps, i com que a l’última activitat realitzada hem va agradar molt i hem va semblar molt útil hem va engrescar a realitzar l’activitat 2.2.
Ha estat una activitat elaborada, ja que la podriem estructurar en diferents fases; la primera la elaboració del cmpa, és un apartat sencill, però que al final ens demana una tasca totalment desconeguda per mi, públicar el mapa en una carpeta compartida i enviar l’enllaç, si haig de ser franca ha estat una tasca força feixuga, m’ha costat bastant averiguar com s’havia de realitzar. Una altre fase seria la elaboració de l’informe, la part escrita, consisteix a plasmar els aspectes teorics a nivell escrit. I finalment un altre apartat nou per mi, la elaboració d’una rúbrica, no ha estat gaire complicat, simplement era nou i desconegut. Per tant amb tot això puc dir que ha estat un treball molt profitos, en tots els sentits.

No hay comentarios:

Publicar un comentario